0
hero-empty
her-mobile

פטריית ״קורדיספס” – נעים להכיר!

מיקוספרינג | Mycospring | אוגוסט 28, 2022

פטריות מרפא היו כאן עוד הרבה לפני שהרפואה המודרנית החלה לגלות דרכים להתמודד עם בעיות ומחלות של האדם המערבי. פוטנציאל המרפא שלהן הוא אדיר וככל שמתרבים המחקרים כך הולך ומתרחב השימוש שנעשה בהן בטיפול במחלות, במניעתן ובשיפור איכות החיים של הנוטלים אותן.

אחת הפטריות המדהימות והנחקרות ביותר היא פטריית הקורדיספס המכונה גם “פטריית הזחל הסיני או “זהב ההימלאיה.” פטריית מרפא ייחודית זו מוכרת מזה אלפי שנים בקרב מטפלים ומרפאים סינים וטיבטיים מסורתיים, והיא מתועדת עוד בשנת 200 לספירה (!!!) כבעלת יכולות ריפוי וחיזוק הגוף והנפש.

הפטרייה המדהימה הזו מפעילה את הפוטנציאל הטמון בה בכל הגוף במטרה לעזור לייעל את הבריאות והרווחה הכללית – מה שמסביר מדוע היא אחת הפטרייה המבוקשות ביותר החל מימי קדם ועד היום.

אז מי היא בכלל אותה פטריה קסומה?

במקור, קורדיספס היא פטרייה טפילית החיה על זחלים וחרקים מסוימים באזורי ההרים הגבוהים של סין וטיבט. הזחלים מחליפים את הרקמה של הפטרייה והיא מנביטה גבעולים ארוכים ודקים שצומחים מחוץ לגוף החרקים.

בעבר היו התושבים מקוששים את הפטריות ביד, מייבשים אותן ומשתמשים בהן לטיפול בעייפות, לריפוי מחלות ולחיזוק החשק המיני. כיום מגדלים את פטריית הקורדיספס בתנאי מעבדה מיוחדים המאפשרים להנביט כמות גדולה של פטריות תוך שמירה קפדנית של תכונותיה המקוריות.

מחקרים רבים שנערכו על פטריית הקורדיספס מראים תוצאות מרשימות הן ברמה הפיסיולוגית והן ברמה המנטלית: היא נמצאה יעילה בהגברת האנרגיה, שיפור ביצועים קוגניטיביים, שמירת המוח פעיל וממוקד, שיפור יכולת למידה וזיכרון, מזעור השפעת ההזדקנות והפחתת הסיכון לירידה קוגניטיבית כולל דמנציה ואלצהיימר.

גם ברמה הפיסיולוגית הראו מחקרים כי פטריית קורדיספס יעילה לסובלים ממחלות לב, סוכרת, כולסטרול גבוה, תפקודי כליות, דלקת הכבד, בעיות בתפקוד המיני ועוד, והיא מסייעת משמעותית בחיזוק מערכת החיסון הטבעית של הגוף.

אחת החברות המובילות בעולם במחקר, פיתוח וגידול של פטריות מרפא היא החברה הישראלית “מיקוספרינג”, ששמה לה למטרה להפיץ את הבשורה על יכולות הריפוי הטבעיות של פטריות המרפא, להנגיש אותן לציבור הרחב ולסייע לכלל האוכלוסייה לחזק את הגוף והנפש על מנת לשפר את איכות החיים במגוון רחב של היבטים.

במיקוספרינג עורכים כבר שנים רבות ניסויים ומחקרים בתנאי מעבדה, באמצעותם משביחים את פטריות הקורדיספס וממקסמים את תכונותיהן הבלעדיות. מכיוון שיכולות הריפוי של הפטרייה מתחזקים בהתאם לתזונה שלה, נותנים דגש משמעותי בחממות הגידול של החברה על תנאי לחות, טמפרטורה ואור ועל הזנת הפטריות במזון הטבעי האיכותי ביותר המאפשר למקסם את עוצמת החומרים הפעילים שהן מפיקות ובכך להעצים את יכולות הריפוי שלהן.

אז אם אתם רוצים לחזור למקורות הטבעיים שלכם, להתחבר לטבע, לחופש, לאותנטיות, אם אתם מעוניינים לשפר את איכות החיים שלכם, להעלות את רמת האנרגיה היומיומית ולהרגיש הרבה יותר חיוניים, או אם אתם מחפשים דרך טבעית לטפל בבעיות הבריאות שלכם בעצמכם, למצוא פתרון טבעי ולהתחזק – כדאי שתתחילו להוסיף לתזונה היומית שלכם את פטריית קורדיספס של מיקוספרינג, הפטרייה לחיים טובים יותר.

שתפו את המאמר

Facebook
WhatsApp
Email

מוצרים קשורים

מאמרים קשורים

חנות קורדיספס מוצרי

קורדיספס אבקת קורדיספס + מבט מהיר

אבקת קורדיספס

20 גרם
300.00
תמצית קורדיספס + מבט מהיר

תמצית קורדיספס

30 מ"ל
250.00
אבקת קורדיספס ותמצית לבחירה + מבט מהיר

אבקת קורדיספס ותמצית לבחירה

20 גרם אבקה, 30 מ"ל תמצית
470.00
אזל מהמלאי תמצית טרקי טייל תמצית טרקי טייל + מבט מהיר

תמצית טרקי טייל

30 מ"ל
250.00

צרו קשר