0
hero-empty
her-mobile

היתרונות של פטריית קורדיספס למחלת הסוכרת

Admin | Mycospring | מאי 30, 2022

פטריית קורדיספס נחשבת לפטרייה מרפא טפילית בעלת סגולות רפואיות קסומות, והיא ידועה רבות ברפואה הסינית כבעלת יתרונות בריאותיים רבים זה מאות שנים. הפטרייה גדלה באזורים ההרריים של סין לצד זחלים, וממנה נובטים גבעולים ארוכים ודקים. בעולם המערבי גילו את פטריית הקורדיספס מאוחר יחסים, בתחילת שנות ה- 90 והחלו לייצר ממנה תוספי מזון ותמציות היעילות למגוון מקרים רפואיים, ובניהם גם למחלת הסוכרת.

הקליפה המיובשת של פטריית קורדיספס משמשת ליצירת תוספי מזון ותמציות היעילות לשליטה ברמת הסוכר בדם, מה שזקוקים לה חולי סוכרת. מחקרים רפואיים רבים הוכיחו את השפעת פטריית הקורדיספס על מחלות שונות ועל סוכרת בפרט, הרבה בזכות המרכיבים הייחודיים שלה כמו תכונות נוגדות חמצון חזקות, חומצה קורדיצפית, חומצת אמינו, ויטמינים ומינרלים רבים.

פטריית קורדיספס ומחלת הסוכרת

סוכרת היא מחלה כרונית המתרחשת כאשר הלבלב אינו מסוגל לייצר אינסולין שתפקידו לשמור ולשלוט על רמת הסוכר בדם. ישנם שלושה סוגים עיקריים של סוכרת: סוג 1, סוג 2 וסוכרת היריון.

סוכרת מסוג 1  – בסוכרת מסוג זה הגוף מסוגל לייצר רק מעט מאוד אינסולין וייתכן שהחולים בה יזדקקו לזריקות אינסולין כדי לשמור על רמות הגלוקוז בדם. סוכרת מסוג 1 נפוצה בקרב ילדים ובני נוער.

סוכרת מסוג 2  – בסוג זה, הגוף אינו מנצל היטב את האינסולין שהוא מייצר. סוכרת סוג 2 מהווה כ- 90% ממקרי הסוכרת בעולם והיא נפוצה בקרב מבוגרים.

סוכרת היריון – היא מורכבת מרמות גבוהות של גלוקוז בדם אצל נשים בהיריון ונעלמת לאחר סיום ההיריון. בסוכרת היריון האם וגם העובר נמצאים בסיכון גבוה לפתח סוכרת מסוג 2 בהמשך חייהם.

הטיפולים הקיימים למחלת הסוכרת

כיום, הטיפול בסוכרת מורכב מתרופות, דיאטה וזריקות אינסולין. הדאגה העיקרית בטיפול בסוכרת היא לשמור על רמות הסוכר בדם בטווח התקין עם מינימום תנודות לרמות נמוכות או גבוהות יותר.

כיצד פטריית קורדיספס יכולה לסייע למחלת הסוכרת?

קורדיספס הוא בעל יתרונות רפואיים קסומים, כיוון שהיא מכילה סוג ייחודי של סוכר שעשוי לסייע במאבק במחלת הסוכרת. קורדיספס הוכח כיעיל ביותר נגד סוכרת מסוג 2, כיוון שהוא שומר על רמות הסוכר בדם בטווח תקין על ידי חיקוי פעולת האינסולין. כידוע, אינסולין הוא הורמון הטרנספורטר שמעביר את סוכר הגלוקוז מהדם לתאים כדי לייצר אנרגיה. למעשה,  ללא פעולה זו סוכר הגלוקוז נשאר בדם והוא הגורם לסוכרת. לכן חשוב לאנשים החולים בסוכרת לשמור על רמות הסוכר בדם בשליטה.

מחקרים הוכיחו שפטריית קורדיספס מפחיתה את רמות הסוכר בדם על ידי חיקוי פעולת האינסולין. מחקרים אלה בוצעו במעבדה על עכברים חולי סוכרת  והוכיחו שאכן הקורדיספס גרם לירידה ברמות הסוכר בדם שלהם. בנוסף, קורדיספס מגן מפני מחלות נוספות כמו מחלות הקשורות לכליות וגם לסיבוכים כתוצאה ממחלת הסוכרת.

היתרונות הנוספים של פטריית קורדיספס

  • תכונות אנטי דלקתיות המסייעות לריפוי דלקות שונות.
  • מסייעת להגברת החשק המיני והביצועים המיניים.
  • מגבירה את רמות הטסטוסטרון ומשפרת הביצועים האתלטים.
  • מגנה על בריאות הלב בשל תכונות נוגדות החמצון שלה.
  • פטריית קורדיספס מסייעת להפחתת עייפות.
  • בעלת תכונות אנטי-אייג’ינג הנלחמות בנזק הנגרם לתאי העור.
  • יתרון בהיבט גידולים סרטניים וביכולתה להאט את צמיחת הגידולים.

מחקרים העוסקים בתחום :

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6708201/

***מיקוספרינג אינה מחליפה יעוץ רפואי ואינה מטפלת בבעיות רפואיות. אנשים בעלי מחלות, נשים בהיריון / מיניקיות יש להיוועץ עם רופא לפני השימוש.

שתפו את המאמר

Facebook
WhatsApp
Email

מוצרים קשורים

מאמרים קשורים

חנות קורדיספס מוצרי

קורדיספס אבקת קורדיספס + מבט מהיר

אבקת קורדיספס

20 גרם
300.00
אזל מהמלאי קורדיספס גופי פרי קורדיספס + מבט מהיר

גופי פרי קורדיספס

20 גרם
300.00
אזל מהמלאי תמצית קורדיספס תמצית קורדיספס + מבט מהיר

תמצית קורדיספס

30 מ"ל
250.00
אזל מהמלאי תמצית טרקי טייל תמצית טרקי טייל + מבט מהיר

תמצית טרקי טייל

30 מ"ל
250.00
אזל מהמלאי תמצית קורדיספס לבע"ח תמצית קורדיספס לבע”ח + מבט מהיר

תמצית קורדיספס לבע”ח

30 מ"ל
150.00
אזל מהמלאי גופי פרי טרקי טייל גופי פרי טרקי טייל + מבט מהיר

גופי פרי טרקי טייל

30 גרם
250.00
אזל מהמלאי קורדיספס גופי פרי קורדיספס + מבט מהיר

גופי פרי קורדיספס

10 גרם
190.00

צרו קשר