0
hero-empty
her-mobile

הוכח מדעית: פטריית קורדיספס יעילה לטיפול טבעי בסוכרת!

Admin | Mycospring | מאי 30, 2022

פטריות מרפא מוכרות כבר אלפי שנים, בעיקר בתרבות המזרח, כבעלות פוטנציאל מרפא אדיר. בשנים האחרונות הולכים ומתרבים המחקרים המאשרים זאת ופטריות המרפא הפכו פופולריות יותר ויותר בחברה המערבית המודרנית לטיפול במחלות, למניעתן ולשיפור איכות החיים של הנוטלים אותן.

אחת הפטריות היעילות והנחקרות ביותר היא פטריית הקורדיספס שמחקרים אחרונים מציגים תוצאות מרשימות באשר ליעילותה לטיפול בבעיות, הן ברמה הפיסיולוגית והן ברמה המנטלית. ברמה הפיסיולוגית נמצא כי פטריית הקורדיספס יעילה למגוון רחב של בעיות כמו סוכרת, בעיות לב, כולסטרול גבוה, תפקודי כליות וכבד, ירידה בתפקוד המיני ועוד, ונמצא כי היא מחזקת משמעותית את מערכת החיסון הטבעית של הגוף.

גם ברמה המנטלית הראו המחקרים האחרונים כי לפטריית הקורדיספס יש יכולות  מרשימות בהגברת האנרגיה ובשיפור ביצועים קוגניטיביים, כמו שיפור יכולת למידה וזיכרון, מזעור השפעת ההזדקנות והפחתת הסיכון לירידה קוגניטיבית בגיל השלישי.

במאמר זה, נבקש להדגיש במיוחד את אחת היכולות המרשימות ביותר של פטרייה זו – תכונתה הטבעית המאפשרת לסייע לסובלים מסוכרת.

כידוע, הבעיה אצל חולי סוכרת היא שהגוף שלהם מתקשה לייצר או להגיב לאינסולין, ההורמון המעביר את הסוכר “גלוקוז” לתאים כדי לייצר אנרגיה. כתוצאה מכך שהגלוקוז לא יכול להיכנס לתאים, הוא נשאר בדם וגורם לעודף רמת הסוכר בדם, מה שעלול לגרום לבעיות בריאותיות משמעותיות.

כדי לשמור על בריאותם ככל הניתן, חולי הסוכרת חייבים לפקח באופן רציף על רמות הסוכר בדם ולעתים קרובות גם להזריק לעצמם אינסולין נוסף כדי לשמור על רמת סוכר מאוזנת.

מחקרים רבים שנערכו בשנים האחרונות על פטריית הקורדיספס, גילו כי לפטרייה זו יש יכולת טבעית לחקות את פעולת האינסולין בגוף האדם ונטילתה כחלק מהתזונה היומית מאפשרת להקטין את רמות הסוכר בדם באופן טבעי ובטוח.

ויש גם גאווה מקומית: “מיקוספרינג” היא חברה ישראלית מהמובילות בעולם בפיתוח וגידול של פטריות מרפא, ביניהן גם פטריית הקורדיספס. החברה מגדלת ומטפחת את הפטריות בחדרי גידול מבוקרים המשביחים את יכולות הריפוי שלהן תוך הקפדה מיוחדת על תזונה איכותית ומדויקת, תנאי לחות, טמפרטורה ותאורה מיטביים, והזנת הפטריות במזון הטבעי והאיכותי ביותר להשבחתן.

אז יש לנו כאן, בישראל, בשורה חשובה לסובלים מסוכרת או מבעיות רפואיות אחרות: קיים פתרון טבעי יעיל ובטוח שיכול לשפר משמעותית את איכות חייכם. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להוסיף פטריית קורדיספס של “מיקוספרינג” כחלק מהתזונה היומיומית שלכם ועל הדרך גם ליהנות מאנטי אייג’ינג טבעי לגוף ולנפש. מומלץ ביותר!

למחקר:

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6708201/

שתפו את המאמר

Facebook
WhatsApp
Email

מוצרים קשורים

צרו קשר