0
hero-empty
her-mobile

איך בוחרים פטריות מרפא איכותיות?

Mycospring | Mycospring | ספטמבר 12, 2022

פטריות מרפא הן בעלות סגולות מופלאות ומוכרות היטב ברפואה הסינית המסורתית מעל 5,000 שנים. לאורך כל ההיסטוריה עשו בהן שימוש למגוון רחב של מחלות ובעיות, ואף ישנן פטריות ספציפיות שהשתמשו בהן למיגור עייפות, להרגעת הגוף, לחיזוק התפקוד המיני, לריפוי דלקות ועוד.

עם התקדמות הרפואה הטבעית בעולם המערבי, פטריות המרפא צצו שוב ואיתן גם מחקרים אשר הוכיחו את יעילותן למגוון רחב של בעיות רפואיות, הרבה בזכות עוצמת נוגדי החמצון והתכונות המופלאות שלהן. עד היום מבצעים מחקרים רבים על פטריות מרפא ברחבי העולם, ומגלים את יתרונותיהן בריפוי מחלות ובעיות רפואיות שהרפואה הקונבנציונלית לא מוצאת להן מזור.

בין היתר, המחקרים החדשים מראים כי פטריות מרפא מחזקות את המערכת החיסון, את הבריאות בכללית, הן נוגדות דלקות, נחשבות כאדפטוגנים עוצמתיים המשפרים לחצים, נחשבות לאנטיאייג׳ינג של הטבע, משפרות ביצועים אתלטיים של ספורטאים ועוד. מובן שישנם סוגים שונים של פטריות מרפא ולכל אחת מהן יתרונות בריאותיים שונים. לדוגמה פטריית קורדיספס מכילה נוגדי חמצון בכמות גבוהה ונחשבת לאנטיאייג’ינג של הטבע, בעוד פטריית רעמת האריה ידועה ביכולתה לחדש רקמות עצבים במוח, וכך לשפר את  הביצועים הקוגניטיביים וכך הלאה.

החלטתם לצרוך פטריות מרפא? הנה כמה דברים שצריך לדעת

ראשית חשוב לדעת שפטריות מרפא מגיעות כתוספת תזונה וניתן לצרוך אותן בטבליות, כתמצית, באבקה או בגופי פרי שלמים מיובשים. אולם, כאשר מתחילים לצרוך פטריות כתוספי תזונה לאורך זמן, האיכות והעוצמה שלהן חשובות. הבאנו כאן את הקריטריונים החשובים לבחירת פטריות מרפא איכותיות:

פטרית הקורדיספס בחוות הגידול של מיקוספרינג

בדקו האם מדובר בגידול מקומי או בייבוא?

כדאי לבדוק האם החברה המשווקת את פטריות המרפא היא עצמה מפתחת ומגדלת אותן. זהו פרמטר חשוב, הרי כאשר מדובר בגידול מקומי, יש לחברה פיקוח על כל שרשרת האספקה והפטריות גדלות בתנאים טובים, וזאת בייחס לייבוא מארצות שונות שאז לא ניתן לשלוט על תהליכי הייצור.

אנחנו במיקוספרינג  מתמחים בגידול מקומי, מחקר ופיתוח פטריות מרפא בשיטות בלעדיות -100% טבעיות, המגיעות לאנשים בכל העולם לחיזוק הגוף והנפש ולשיפור איכות החיים, כך שתהיו בטוחים שתקבלו את הטוב ביותר.

בדקו האם מדובר בפטריות אורגניות

עוד פרמטר חשוב הוא צריכת פטריות אורגניות שאינן מכילות חומרי הדברה או קוטלי עשבים, שעלולים להזיק לגוף.

בחרו פטריות העשויות 100% גופי הפרי

במידה ואפשרי, העדיפו לצרוך פטריות מרפא העשויות 100% גופי פרי ללא מייסיליום (בפטרית הקורדיספס זה ההרכב המומלץ והאיכותי ביותר. בפטריות אחרות ניתן לראות הרכבים שונים – חלקן עם מייסיליום) וללא תוספות של צמחים כאלו ואחרים המורידים את יחס החומר הפעיל והעיקרי במוצר.

גופי פרי קורדיספס
גופי הפרי לאחר קצירתם

בחרו במוצרים ללא מרכיבים מלאכותיים

לא משנה אם הצריכה נעשית דרך תמציות או טבליות, שימו לב שהמוצרים אינם מכילים מרכיבים מלאכותיים ותוספים שאינם טבעיים כגון מגנזיום, סטארט או גלוטן. רכשו רק פטריות מרפא שהן 100% טבעיות.

חפשו ביקורות טובות על המוצרים

כיום קל יותר למצוא ביקורות ברשת על מוצרים, ולכן תוכלו לבדוק ביקורות מאנשים שצרכו את המוצרים ואכן היו מרוצים, כך תקבלו אינדיקציה נוספת ותרכשו בביטחון את המוצרים.

איך צורכים פטריות מרפא?

אחרי שנתנו דגשים לבחירה נכונה של פטריות מרפא, בואו נראה כיצד לצרוך אותן בצורה נכונה. חשוב לדעת שאין דרך לא טובה לצרוך פטריות מרפא בתזונה היומיומית, כיוון שניתן לאכול אותן בכל צורה שתבחרו עם זאת ישנן דרכים מומלצות המשתנות מפטריה לפטריה.

את פטרית הקורדיספס, כדאי לחלוט במים רותחים לפני השימוש (ממש כמו תה). פעולת החליטה גורמת לחומרים הפעילים להיפתח וכך להיספג ולהשפיע טוב יותר.

חליטת קורדיספס

אם אינכם אוהבים את טעם הפטריה, ניתן לשלב אותה במתכונים ובשייקים אבל בכל מקרה לחלוט אותה במים רותחים, ולאחר מכן להוסיף את המים לתבשיל / למיץ.

את פטרית ההיריסיום למשל, ניתן להוסיף למתכונים, מיצים ושייקים ללא חליטה – היא אינה צריכה את פעולת החליטה על מנת שהחומרים הפעילים יפתחו.

היריסיום כתוספת ליוגורט

שתפו את המאמר

Facebook
WhatsApp
Email

מוצרים קשורים

מאמרים קשורים

חנות קורדיספס מוצרי

קורדיספס אבקת קורדיספס + מבט מהיר

אבקת קורדיספס

20 גרם
300.00
תמצית קורדיספס + מבט מהיר

תמצית קורדיספס

30 מ"ל
250.00
אבקת קורדיספס ותמצית לבחירה + מבט מהיר

אבקת קורדיספס ותמצית לבחירה

20 גרם אבקה, 30 מ"ל תמצית
470.00
אזל מהמלאי תמצית טרקי טייל תמצית טרקי טייל + מבט מהיר

תמצית טרקי טייל

30 מ"ל
250.00

צרו קשר