0
hero-empty
her-mobile

איש הפטריות שניצח את כל הספקנים

מיקוספרינג | Mycospring | אוגוסט 23, 2022
רע סופר היה ילד פרא שובב עם הפרעת קשב לא מאובחנת, שגדל למשפחת חקלאים בקיבוץ דפנה בצפון הארץ וכבר מגיל קטן העדיף להסתובב בשדות במקום לשבת בכיתה. שעות על גבי שעות היה מסתובב ביערות עם כלבתו האהובה ודווקא בגלל שהוריו הזהירו אותו  שוב ושוב לא לגעת בפטריות כי זה מסוכן, היצר ההרפתקני והסקרנות הטבעית שלו גרמו לו להתאהב בהן. רע היה ילד מיוחד שהפך לגבר יוצא דופן: אוטודידקט, חכם, רגיש ובעיקר סקרן, וכמו הרבה גאונים ופורצי דרך לאורך ההיסטוריה, העדיף לדלג על שלב ההשכלה הפורמלית, המיותרת בעיניו, ולגלות בעצמו את מה שרבים לעולם לא יגלו בין כותלי האוניברסיטה. אבל זה לא הגיע כל כך מהר ובטח לא בקלות.

בתחילת חייו הבוגרים הלך רע בדרכים המקובלות: שירות צבאי, תואר ראשון (בהצטיינות) בקיימות וממשל במרכז הבינתחומי בהרצליה, נישואים, מיזם עסקי… אבל ילד הטבע המיוחד לא ממש הסתדר עם המסלול המקובל. המיזם העסקי נכשל, נישואיו התפרקו והוא חזר לצפון בלי אישה ובלי כסף כשהוא סובל מחרדות ודיכאון.

רע חזר לשוטט עם כלבתו בהרים, ביערות ובשדות של נוף ילדותו. הוא הכיר כל אבן, כל גזע עץ ובעיקר חזר לאהבת הילדות הכי גדולה שלו – הפטריות. הוא נהג ללקט פטריות נדירות שרק הוא יכול היה למצוא במקומות שאף אחד לא הגיע אליהם. הוא חקר כל פטרייה נדירה שמצא תוך סקרנות גדולה לא רק בהיבט הקולינרי והמדעי אלא גם בהיבט הרפואי.

בשיטוטיו הרבים גילה רע זנים חדשים למדע בישראל. העיסוק סביב הפטריות, ההליכה ביער, היציאה לטבע והליקוט עזרו לו לרפא את עצמו מהדיכאון ומהחרדות והפך לאדם אופטימי ושמח. כבר אז, קיבל מהטבע השראה והחל להעביר את התובנות שלו לכל מי שרצה להתמודד טוב יותר עם כאבי גוף ונפש.

שמו של “איש הפטריות מהצפון” הלך לפניו ורבים עלו אליו לרגל כדי ללמוד את רזי הליקוט והפטריות. החל מאנשי טבע, חקלאות, תזונאים ועד השפים המובילים בארץ שחיפשו פטריות מיוחדות לשדרג את התפריט שלהם.

במקביל, בשנת 2017 עקב סקרנותו המתעצמת של רע בתחום גידול הפטריות ויכולות המרפא שבהן, נפגש עם עידו פרס – מחלוצי גידול פטריות המרפא בישראל  וכיום מומחה בינלאומי בתחום היושב בויטנאם.
רע ועידו הזינו אחד את השני בידע – רע מתחום הליקוט ועידו מתחום פטריות המרפא.

קורדיספס

רע החליט לקחת את פטריות המרפא כפרוייקט חייו מתוך חזון להציע דרך אלטרנטיבית לריפוי עצמי של גוף ונפש. את הפטריות שגידל, נהג בהתחלה  לחלק למקורביו ולאחר שרובם חזרו אליו עם דיווחים מתלהבים על ההשפעה החיובית של הפטריות למגוון בעיות רפואיות, האמונה שלו הפכה לידיעה וחיזקה את ההתמסרות שלו למחקר, גידול והפצת הבשורה של פטריות המרפא ובעיקרה הקורדיספס – אם כל הפטריות – כדבריו.

פטריית קורדיספס

אל שני החברים הטובים, עידו פרס ורע סופר, הצטרפו עידו לוי ומיקי ביטון ויחד הם הקימו את השלוחה הישראלית של מיקוספרינג ויטנאם ושמו לעצמם מטרה  להפיץ את הבשורה על יכולות הריפוי הטבעיות של פטריות המרפא, להנגיש את הפלא לעולם המערבי ולסייע לכלל האוכלוסייה לחזק את הגוף והנפש על מנת לשפר את איכות החיים במגוון רחב של היבטים.

השמועה עשתה לה כנפיים במהירות ומיקוספרינג הפכה למוקד עליה לרגל לעשרות מדענים וחוקרים שהבינו את הפוטנציאל האדיר של פטריות המרפא. גם בימים אלו ממשיך רע לחקור את סגולות המרפא של הפטריות והוא עובד בצמוד עם מכוני מחקר מדעיים מהמתקדמים העולם – כמו הטכניון בחיפה ומו”פ צפון – ויחד הם מפתחים עוד ועוד זנים של פטריות מרפא למגוון בעיות בריאות.

“מיקוספרינג” חוקרת, מפתחת ומייצרת פטריות מרפא טבעיות בשיטות בלעדיות, ומשווקת אותן לאנשים מכל העולם המעוניינים לחזק את הגוף והנפש ולשפר איכות חייהם. שיטת הגידול הייחודית של מיקוספרינג, המחברת בין מסורת עתיקת יומין שמקורה בתרבות המזרח העתיקה ובין מחקרים מערביים מודרניים בני למעלה מ-15 שנים, מאפשרת השבחה ומקסום של הפוטנציאל הטמון בפטריות כדי להגיע לריכוז גבוה, מאוזן ומדויק ביותר של חומרים פעילים. מוצרי הדגל של מיקוספרינג כיום הם פטריית “קורדיספס”, הנחשבת לאם כל פטריות המרפא, ושל פטריות מרפא מובילות נוספות כמו ריישי, הרסיום, טרמטם ורסיקולור וטרקי טייל, המוצעים כפרי הפטרייה בשלמותו או כאבקה.

מסכם רע: “פטרייה היא לא צמח. היא בעל חיים יש בו משהו קוסמי. יש לה תכונות ריפוי מדהימות שאט אט משכנעות את כל הציניקנים שפגשתי בדרך שלמדו לקבל ולהעריך אותה. כמו כל דבר שאנשים לא גדלו עליו מגיל אפס, גם ההכרה שפטרייה היא תרופה טבעית יעילה לוקחת זמן. לאנשים שגדלו רק על תרופות כימיות שמיוצרות  במפעלים ושמאמינים רק ברפואה המערבית, קשה לעשות את השינוי בראש. אבל כמו שאמרתי, גם החברים הכי ספקנים שלי הצליחו להשתחרר מהקיבעון ולאחר שהתנסו בפטריות המרפא שלנו הבינו כמה עוצמה וכמה יכולת מרפא טמונה בהן ואיך פטריות יכולות להעניק לבני האדם חיים בריאים וטובים יותר.

ההכרה שלהם בכך היא המתנה הכי טובה שאני יכול לקבל. “

רעמת האריה

שתפו את המאמר

Facebook
WhatsApp
Email

מוצרים קשורים

מאמרים קשורים

חנות קורדיספס מוצרי

קורדיספס אבקת קורדיספס + מבט מהיר

אבקת קורדיספס

20 גרם
300.00
תמצית קורדיספס + מבט מהיר

תמצית קורדיספס

30 מ"ל
250.00
אבקת קורדיספס ותמצית לבחירה + מבט מהיר

אבקת קורדיספס ותמצית לבחירה

20 גרם אבקה, 30 מ"ל תמצית
470.00
אזל מהמלאי תמצית טרקי טייל תמצית טרקי טייל + מבט מהיר

תמצית טרקי טייל

30 מ"ל
250.00

צרו קשר