0
hero-empty
her-mobile

העולם המופלא של פטריות מרפא ברפואה סינית

Admin | Mycospring | נובמבר 20, 2022

פטריות מרפא שימשו ברפואה הסינית כדרך ריפוי  עיקרית במשך מאות שנים. השימוש בפטריות מרפא על פי יסודות הרפואה הסינית החל עוד בתקופת שושלת מינג. שושלת זו הייתה שושלת של קיסרים ששלטו בסין במשך 276 שנים משנת 1368 ועד 1644. ברפואה הסינית מאמינים שיש לפטריות המרפא מגוון תכונות ריפוי, כגון השפעות אנטי-סרטניות, אנטי דלקתיות ו והשפעות אנטי-אייג’ינג, ולכן, מרפאטים סינים רבים משלבים פטריות מרפא כחלק מטיפול בשיטות נוספות כמו דיקור, צמחי מרפא נוספים ועוד. לפטריות המרפא יש משקל רב וחשיבות רבה על פי הרפואה הסינית בריפוי תופעות ומחלות רבות בגוף האדם.

ישנם סוגים רבים ושונים של פטריות מרפא שיכולות לעזור במגוון שלם של מצבים. מבעיות עיכול ועד בעיות עור, לכל תופעה פיזית או בעיה ישנה תרכובת שונה של זני פטריות מרפא. ישנם מרפאים סיניים הסבורים שהיתרון הגדול של שימוש בפטריות מרפא על פי הרפואה הסינית הוא בריפוי מחלות ודלקות הקשורות לפעילות של מערכת החיסון.

צמחים סיניים ותמציות של פטריות מרפא משמשים עד היום בקליניקות לרפואה סינית, בין היתר כדי לעזור לאנשים עם הפרעות אוטואימוניות, כמו פסוריאזיס ודלקת מפרקים שגרונית ותופעות פיזיות של מערכות אחרות בגוף. הפרעות אלו נגרמות כתוצאה מפעילות יתר של מערכת החיסון התוקפת רקמה בריאה. צמחים סיניים ותמציות פטריות יכולים לעזור לווסת מערכת חיסון בעלת פעילות יתר ולהפחית דלקות. פטריות מרפא ברפואה הסינית שימשו בעבר ועדיין משמשות מרפאים סיניים בני ימינו בהצלחה לטיפול בפרעות המערכת החיסונית.

אחרי שהבנו את התייחסות הרפואה הסינית לפטריות המרפא – הנה כמה דברים שלא הרבה אנשים יודעים על פטריות מרפא:

מהן בכלל פטריות מרפא?

פטריות מרפא הן סוג של פטריות בעלות סגולות מרפא. הם שימשו מאז ימי קדם כרפואה מסורתית בתרבויות רבות. ישנם סוגים רבים ושונים של פטריות מרפא בעלות השפעות שונות על גוף האדם. לדוגמה, פטריות שיטאקי יכולות לסייע בירידה במשקל, בעוד שפטריות ריישי יכולות לשפר את המערכת החיסונית ולהפחית דלקת.

פטריות מרפא אלו שימשו במשך מאות שנים מרפאים טבעיים לריפוי מגוון מחלות. הם מכילים תרכובות מסוימות שיכולות לעזור לרפא את הגוף ולמנוע מחלות. ע”פ הרפואה הסינית לפטריות מרפא יש יכולות ריפוי למחלת הסרטן, מחלות לב ולחץ דם גבוה. מחקרים הראו כי תוספי תזונה אלו יכולים לסייע במניעת צמיחת יתר של שמרי קנדידה בגוף כדי להפחית את הסיכון לזיהום ולסייע בחיזוק המערכת החיסונית. נוגדי חמצון הכלולים בפטריות מרפא עוזרים להילחם ברדיקלים חופשיים, הגורמים למחלות קשות כמו סרטן, מחלות לב, דלקות פרקים ועוד.

פטריות מרפא ברפואה הסינית – לרוב ללא תופעות לוואי

פטריות מרפא קיימות במשך אלפי שנים, אך השימוש בהן הוגבל לרפואה מסורתית במדינות מסוימות. בשנים האחרונות השימוש בפטריות מרפא גדל גם במסגרות רפואיות מערביות.

ישנם יתרונות רבים לפטריות מרפא, והם מגיעים לרוב ללא תופעות לוואי. אחד היתרונות הגדולים ביותר הוא שהם טבעיים ואינם מצריכים מרשמים או שימוש בתוספות של חומרים שונים כדי להיות יעילים. הם יכולים להימצא באופן טבעי בטבע וכיום ישנן חברות בעלות מעבדות מתקדמות כדי להתאים את היתרונות הטבעיים של פטריות המרפא לצרכים הפיזיים של גוף האדם. הכוונה היא, שפטריות מרפא בטבע יכולות להכיל חומרים רעילים לגוף האדם ומתכות. כאשר הם מגיעות למעבדות הם עוברות תהליך ניקוי ומיצוי כדי לשמור על היתרונות והסגולות הטבעיות שלהן.

מה הם היתרונות של פטריות המרפא ברפואה הסינית?

ישנם יותר מ-2,000 מינים שונים של פטריות. אבל רק כ-100 מהם אכילים ורק כמה עשרות מרפאים.

בשנים האחרונות, פטריות מרפא זוכות לפופולריות רבה בעולם הבריאות. הסיבה לכך היא שיש להם יתרונות בריאותיים רבים, והכי חשוב, הן מהוות תחליף טבעי עבור אנשים רבים לריפוי והחלמה ממחלות ותופעות פיזיות. כיום, ככל שעולה המודעות בקרב בציבור הרחב, יותר ויותר אנשים מעדיפים לפנות לרפואה טבעית שאינה מכילה כימיקלים או תהליכים פולשניים שהיינו רגילים אליהם במשך המון שנים. פטריות מרפא משמשות ברפואה הסינית לטיפול במחלות שונות כגון סרטן, סוכרת והפרעות אוטואימוניות. ישנם סוגים רבים ושונים של פטריות מרפא כולל שיטאקי, ריישי, מאיטאקי וקורדיספס. רבות מהפטריות הרפואיות הנפוצות ביותר מגיעות מאסיה כולל ריישי, מאיטאקה וקורדיספס. סוגים אלה של פטריות עוברים תהליך של חילוף חומרים בגוף האדם באופן שמפעיל את מערכת החיסון ועוזר להילחם במחלות. פטריות מכילות גם נוגדי חמצון המסייעים במניעת נזק תאי, וכן חומרים אנטי דלקתיים ואנטי מיקרוביאליים.

איך צורכים פטריות מרפא?

אחת השאלות הנפוצות ביותר שיש לאנשים לגבי פטריות מרפא היא כיצד לצרוך אותן. ישנן דרכים רבות ושונות לצרוך פטריות אלו, כולל נטילתן במיצוי פטריות, קפסולות, תערובות תה, או אפילו מיובשות ומעורבבות במזון שאנו צורכים.

לסיכום, עתיד הבריאות כבר כאן והוא כולל תרופות טבעיות שאתה יכול לשלב בתזונה ביום יומית שלך.

מה זה אומר על הבריאות שלנו?

המשמעות היא שהתזונה שלנו תשתנה על מנת לשפר את בריאותנו ולהפחית את הסיכון למחלות כרוניות כמו סוכרת ומחלות לב.

זה אומר שנתחיל לחשוב על מה שאנחנו אוכלים וצורכים, כסוג של פעולת מנע למחלות ותופעות פיזיות נפוצות, לא רק על טיפול כאשר המחלה כבר כאן.

שתפו את המאמר

Facebook
WhatsApp
Email

מוצרים קשורים

צרו קשר