0
hero-empty
her-mobile

תועלות פטריית קורדיספס לטיפוח העור

Mycospring | Mycospring | ספטמבר 18, 2022

קורדיספס היא פטריית מרפא הידועה מעל 2,000 שנה ברפואה הסינית המסורתית, ונחשבת לבעלת סגולות מופלאות לריפוי מגוון בעיות רפואיות שהרפואה הקונבנציונלית לא מוצאת להן מזור. אך לא רק, מחקרים אחרונים מראים כי מלבד סגולות הריפוי, לפטריית קורדיספס יש יתרונות מופלאים לטיפול וטיפוח העור בשל התכונות האנטי דלקתיות העוצמתיות שלה. בואו נראה למה פטריית קורדיספס נחשבת לאנטיאייג׳ינג של הטבע.

תחום הקוסמטיקה וטיפוח העור מתפתח פלאים משנה לשנה ונחשב לאחד השווקים היציבים והרווחיים בעולם, ובעיקר שוק האנטי אייג’ינג העולה לכותרות בשל פיתוחים שונים המבטיחים עור צעיר, חיוני ובריא יותר. אומנם אין יותר מדי ״תרופות פלא״ המצעירות את עור הפנים, אך לחלק מהאפשרויות כמו לפטריית קורדיספס יש הוכחות מדעיות ותועלות מופלאות לטיפוח והצערת העור.

קצת על פטריית קורדיספס

בתחילת שנות ה- 90 הפטרייה המופלאה התגלתה בעולם המערבי, ומאז ועד היום מייצרים ממנה תוספי מזון, תמציות ועוד. בנוסף, מבצעים בה מחקרים רבים ברחבי העולם, ביניהם גם מחקרים אשר הוכיחו את יעילותה לטיפוח העור.

מחקרים אחרונים מראים שהמרכיבים האנטי דלקתיים, נוגדי החמצון והתכונות הנוספות של פטריית קורדיספס עשויות להפוך אותה לתכשיר מעולה לטיפול וטיפוח העור.

המרכיבים והיתרונות של קורדיספס לעור:

אינטראקציה עם קרני UVB

החוקרים חקרו כיצד קורדיספס יוצרת אינטראקציה עם UVB, שהוא אחד החלקים של קרינת UV מהשמש שאחראי לשינויים הנגרמים בעור בשלבי ההתבגרות שלו. מחקר אחד מצביע על כך שמריחה של תמצית קורדיספס על העור עשויה לבטל את נזקי ה- UVB או למנוע ממנו להתרחש מלכתחילה וכך לשמור על העור רענן וחיוני.

תכונות אנטי דלקתיות

התכונות האנטי דלקתיות של פטריית קורדיספס חיוניות מאוד לטיפוח עור הפנים, ונראה שכיום כמעט בכל תכשיר לטיפוח העור ובעיקר הפנים קיים מרכיב אנטי דלקתי. מחקרים מראים את ההשפעות האנטי דלקתיות המבטיחות, וכיצד שימוש בפטריות אנטי דלקתיות עשוי לסייע בהגנה על העור מפני נזקים מגורמים סביבתיים.

נוגדי חמצון

פטריית קורדיספס עשירה בנוגדי חמצון, וכידוע הם טובים מאוד לעור כיוון שהוא חשוף ללחץ חמצוני ביום יום. נציין כי נוגדי חמצון הם מולקולות הנלחמות בנזק הנגרם לתאים על ידי נטרול רדיקלים חופשיים הקשורים למחלות עור ולהזדקנות העור. ככל שאנו מתבגרים, ההשפעות של הלחצים היומיומיים הופכות ברורות יותר ופוגעות במראה החיוני של העור, וכך למעשה מתחילים להופיע קמטים וקמטוטים המעידים על הזדקנות. נוגדי חמצון מאטים את תהליך זה ומאפשרים לנו ליהנות מעור חיוני, רענן וצעיר יותר.

לחות גבוהה לעור

פטריות קורדיספס מכילות חומצות שומן, אומגה וסרמידים המסייעים להחדרת לחות לעור ובמיוחד לעור יבש מאוד. לחות זו מסייעת למנוע קמטוטים, שומרת על העור לח וחיוני לזמן רב ומגנה על העור מפני נזקי שמש ונזקים סביבתיים אחרים.

אם כך, פטריות מרפא ופטריות קורדיספס בפרט לא בכדי נקראות האנטיאייג׳נג של הטבע. שילוב שלהם בשגרת הטיפוח היומיומית יעיל מאוד לטיפוח העור, למניעת הזדקנות ולשמירה על מראה חיוני.

שתפו את המאמר

Facebook
WhatsApp
Email

מוצרים קשורים

מאמרים קשורים

חנות קורדיספס מוצרי

קורדיספס אבקת קורדיספס + מבט מהיר

אבקת קורדיספס

20 גרם
300.00
אזל מהמלאי קורדיספס גופי פרי קורדיספס + מבט מהיר

גופי פרי קורדיספס

20 גרם
300.00
אזל מהמלאי תמצית קורדיספס תמצית קורדיספס + מבט מהיר

תמצית קורדיספס

30 מ"ל
250.00
אזל מהמלאי תמצית טרקי טייל תמצית טרקי טייל + מבט מהיר

תמצית טרקי טייל

30 מ"ל
250.00
אזל מהמלאי תמצית קורדיספס לבע"ח תמצית קורדיספס לבע”ח + מבט מהיר

תמצית קורדיספס לבע”ח

30 מ"ל
150.00
אזל מהמלאי גופי פרי טרקי טייל גופי פרי טרקי טייל + מבט מהיר

גופי פרי טרקי טייל

30 גרם
250.00
אזל מהמלאי קורדיספס גופי פרי קורדיספס + מבט מהיר

גופי פרי קורדיספס

10 גרם
190.00

צרו קשר