0
hero-empty
her-mobile

פטריות מרפא לפריון

Admin | Mycospring | מרץ 19, 2023

לפטריות מרפא יש מקום של כבוד משחר ההיסטוריה האנושית, הן מהוות חלק חיוני מתזונה ומדרכי ריפוי של תרבויות שונות בכל רחבי העולם. בעשרות השנים האחרונות גם אנחנו, בני התרבות המערבית גילינו את הסגולות של פטריות המרפא לריפוי מחלות גופניות – הן מחזקות את המערכת החיסונית, מהוות תוסף אנטי בקטריאלי לאיזון הגוף, כתרופה לדלקות, עייפות ומצבים מטבוליים כרוניים והרשימה עוד ארוכה. עד לאחרונה, פרטיות מרפא שימשו בעיקר מרפאים שעסקו ברפואה עתיקה. למרבה המזל, כיום פטריות מרפא נחקרות לא מעט, ומחקרים מוכיחים כי הן מהוות חלק אינטגרלי בשיפור איכות החיים שלנו. פטריות מרפא לפריון יכולות לסייע לגברים ולנשים לאזן את המערכת ולטפל בבעיות פוריות הנובעות מתנאי לחץ ומחלות שונות.

האם יש קשר בין פטריות מרפא ובריאות האישה?

כמעט כל אישה עלי אדמות יכולה להעיד כי לאורך חייה היא חוותה לא מעט שינויים פיזיולוגיים, ביניהם תהליכים טבעיים הקשורים למחזור החודשי, למצבים הורמונליים, להריונות, ללידות ולשינויים הנוגעים לגילאי המעבר.

רוב התהליכים הללו מלווים בשינויים הורמונליים הבאים לידי ביטוי בדרכים שונות, בהתאם למבנה האישיות של כל אחת, אורח החיים שהיא מנהלת ועוד הרבה היבטים סביבתיים – חיצוניים ופנימיים.  

כל שינוי משול לרמת מתח מסוימת, וכשאינה מנוהלת בצורה מאוזנת ונכונה, היא עלולה להוביל ללא מעט מצבים רפואיים המשפיעים על איכות החיים שלנו ועל תחושת הרווחה המאפשרת לנו לנהל אורח חיים בריא ומאוזן.

פטריות מרפא לפריון

איפה זה פוגש אותנו?

מרבית הנשים המנסות לרדת לשורש המצבים הבריאותיים הללו ולהגיע לפתרון ממשי באמצעות הרפואה הקונבנציונלית, נתקלות במערכת שאין לה יכולת לספק מענה הולם והוליסטי, כך שטיפול שטחי אינו מרפא את הבעיה, הוא רק מעלים את התסמינים. 

בדיוק בנקודות החיכוך הללו פטריות המרפא נכנסות לתמונה. החל מפטריות איטקה המאפשרות לנשים הסובלות מתסמונת השחלות הפוליציסטיות להרות בהצלחה, דרך פטריית ריישי המסייעת באיזון והרגעה בתקופות בהן ה- PMS הופך לדומיננטי ומייצר סבל, הרגעת מגרנות, ניקוי רעלנים המצטברים בכבד ועוד מגוון חומרים אנטי דלקתיים ונוגדי חמצון המסייעים בהגנה על העור מפני קרני השמש, מניעת הזדקנות ועד פטריות שיכולות לסייע לנשים להתמודד עם קנדידה – פטריה הנמצאת במערכת העיכול ובנרתיק ועשויה לגרום ללא מעט תופעות מעיקות כאשר היא יוצאת מאיזון.

פטריות מרפא לפריון 

פטריית ריישי 

הפטרייה המופלאה הזו נפוצה במספר מינים, במקור היא מגיעה מאזורי אסיה, אירופה, דרום אמריקה והאמזונס. למרות שהתפוצה שלה יחסית רחבה, זה לא פשוט לאתר אותה בטבע. ריישי ידועה כאדפטוגן מעולה, היא הוכחה כמשפרת את תפקוד קליפת האדרנל, מה שהופך אותה לטובה במיוחד בהתמודדות עם מתח, לשיפור זרימת הדם וויסות הורמונלי – לשיפור שלושת הגורמים הללו יכולה להיות השפעה חיובית קורלטיבית על פוריות האישה.

פטריות מרפא לפריון

פטריית קורדיספס 

קורדיספס מכילה פוליסכרידים התומכים במערכת החיסון, חומצות אמינו, חומצות שומן ופוליאמינים (המשחקים תפקיד חשוב בצמיחה וחידוש תאים) הפטרייה הזו משקמת את מערכת החיסון, מונעת נזק לתאים הנגרמים מרדיקלים חופשיים ומסייעת לתפקוד התקין של מקרופאגים. התכונות הללו מכילות פוטנציאל אמיתי שיכול לתמוך ולטפל במגוון בעיות פוריות, כולל שיקום ביציות לקויות הקשורות לגיל, או חוסרים תזונתיים המתבטאים בהפלות חוזרות. ואם זה לא מספיק היא גם מסייעת בהעלאת רמות הפרוגסטרון, המכין את הרחם לקראת הריון. 

פטריות מרפא לפיריון

היכן ניתן לרכוש פטריות מרפא להריון?

ניתן לרכוש פטריות מרפא לפריון בבתי טבע מסוימים בארץ – כתוסף תזונה – וכמובן באתר של מיקוספרינג. אין צורך במרשם רופא. יחד עם זאת לפני שמתחילים בטיפול, מומלץ לקבל אבחנה אודות הבעיה הרפואית ולהתחיל באסטרטגיה טיפולית ממוקדת.

כמה מילים לסיכום 

נראה כי מאז ומעולם פטריות מרפא מלוות את חיינו בדרכים מגוונות. הן גדלות על צמחים ובעליי חיים, הן זמינות ונגישות לנו יותר מתמיד ובעלות סגולת מרפא אדירות המגובות במחקרים מדעיים. 

מחפשת פטריות מרפא לפריון או לחיזוק המערכת החיסונית ואת לא יודעת מאיפה להתחיל? את נמצאת בחברה טובה.

אצלינו במיקוספרינג תוכלו למצוא מגוון מוצרים טבעיים ואיכותיים שיכולים לסייע בשיפור איכות החיים שלכם עכשיו ובעתיד.

אם אתם רוצים להעשיר את חייכם בפטריות מרפא ולא יודעים מאיפה להתחיל או מה מתאים לכם, אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע לכם.

**הנכתב לעיל מהווה מידע כללי ואין לייחס לו תחליף ליעוץ מקצועי. לכל מקרה של ייעוץ לפיריון יש לפנות לרופא מתאים.

שתפו את המאמר

Facebook
WhatsApp
Email

מוצרים קשורים

מאמרים קשורים

חנות ריישי מוצרי

אזל מהמלאי תמצית ריישי תמצית ריישי + מבט מהיר

תמצית ריישי

30 מ"ל
250.00

צרו קשר