0
hero-empty
her-mobile

פטריות מרפא בעלות תכונות אנטי ויראליות

Admin | Mycospring | מאי 7, 2023

בשנים האחרונות כולנו צפינו כיצד מחלה ויראלית יכולה להוציא מאיזון עולם שלם, לא רק את הגוף הפרטי שלנו, אלא מדינה שלמה ואת העולם כולו בעצם. החיפוש אחר ריפוי מהיר למחלות ויראליות, דלקות ווירוסים נוספים בעזרת תרופות קלאסיות שאולי מעלימות את התסמינים, אך במרוצת הזמן לא רק שהן לא פותרות את הבעיה, הן מאפשרות לה להתפתח ולהפוך לעמידה יותר וגם, השימוש בהן מלווה בלא מעט תופעות לוואי – או במילים אחרות, הן עשויות להחמיר את הבעיה!

לפני שאתם מרימים ידיים, כדאי שתכירו את אחת התרופות היעילות ביותר שהטבע העניק לנו – פטריות מרפא! הן נמצאות בשימוש נרחב בכל העולם ויעילות בהתמודדות עם לא מעט מחלות, משפעת, דלקות שונות והן אפילו יכולות למנוע מתאים סרטניים להתפתח. בואו נעיף מבט על פטריות המרפא הנפוצות, זה יכול לשנות לכם את החיים!  

כיצד פטריות מרפא עוזרות בהתמודדות עם מחלות? 

כדי להצליח לצלול לעולם הפטריות בצורה טובה יותר ולקבל את המידע הנדרש על האיכויות שהן מציעות, מומלץ להסתכל על ריפוי מחלות והתמודדות עם זיהומים בצורה הוליסטית יותר. אפשר למצוא קורלציה די מרשימה בין תהליכים המתרחשים בגוף שלנו לתהליכים המתרחשים בטבע. 

כדי לשרוד ולהתפתח בסביבה הטבעית שלהן, פטריות מרפא רבות פיתחו בצורה טבעית תרכובות אנטי בקטריאליות ואנטי-ויראליות, זה אומר שהן מכילות בתוכן מרכיבים עוצמתיים כמו, בטא גלוקנים, בטא גליקוזידים וחומרים נוספים שנמצאו כיעילים לחיזוק המערכת החיסונית ולהתמודדות עם מחלות וויראליות. למרבה המזל, כשאנו צורכים את הפטריות הללו אנחנו יכולים ליהנות מהיתרונות הבריאותיים הגלומים בתוכן. 

כאן אנחנו נכנסים לתמונה – לאפשר לכם להכיר ולהתנסות באיכויות אנטי ויראליות המצויות בשפע בפטריות המרפא הללו , לחזק את המערכת החיסונית, לתמוך בריפוי מחלות ולחיות חיים בריאים יותר.   

אילו פטריות מרפא יכולות להתמודד עם מחלות ויראליות ודלקות?

1# פטריית ריישי 

פטריית ריישי היא אחת הפטריות הפופולריות והמוכרות ביותר מבין פטריות המרפא, יש לה יכולת מדהימה להתמודד עם מגוון של וירוסים כמו הרפס, אפשטיין-בר והפטיטיס וזאת רק ההתחלה.

היא נמצאה כיעילה מאוד בהתמודדות עם וירוסים הגורמים לשפעת. איך היא עושה את זה? פטריית המרפא הזאת מכילה חומרים הנקראים טריטפרנים, זאת תרכובת חזקה ויעילה להתמודדות עם נגיפים לא רצויים.


פטריית ריישי

 

2# פטריית קורדיספס

קורדיספס היא פטרייה טפילית, המכילה לא מעט סגולות המסייעות לגוף שלנו להתמודד עם מחלות שונות. היא מוגדרת כתרופה יעילה בתרבויות עתיקות וגם בלא מעט ענפים מדעיים בני ימינו. היא ידועה כאנטי בקטריאלית וגם כמעלה רמת חיוניות, ריכוז ואנרגיה, משפרת תסמיני עייפות ועוד. 

לתמצית קורדיספס יש השפעה מדהימה בריפוי שפעת על ידי פעילות מוגברת של ציטוקינים ותאים נוספים המתמחים בקטילת ווירוסים. 

מחקרים הוכיחו שצריכת קורדיספס יכולה לשפר את תפקוד הריאות במצבים דלקתיים ובמצבי אסטמה כרוניים. זאת הסיבה שלא מעט ספורטאים משתמשים בה על בסיס קבוע, היא משפרת את הסבילות הגופנית, מגבירה את זרימת הדם ומתפקדת גם כנוגד חמצון. אז כן, היא נהדרת לטיפול במחלות ויראליות וגם לחיזוק הגוף אם אתם מתאמנים על בסיס קבוע. 


קורדיספס


3# פטריית טרמסט ורסיקולור

טרמטס ורסיקולור, או אם תרצו לקרוא לה בשמה הנוסף, טרקי טייל (הודות לצבעים המגוונים שלה ולצורתה המזכירה זנב הודו).  היא פטריה שהתפרסמה רבות הודות לאיכויות האנטי ויראליות שלה.  בין המרכיבים הפעילים של הפטריה שהפכו אותה למושא של מחקרים רבים, הוא ריכוז הפוליסכרידים המסייעים לחיזוק מערכת החיסון, הגברת ייצור תאי דם לבנים וגם, להתמודדות  עם סרטן ומניעת מחלות לב. 

רשימת הסגולות שלה עוד ארוכה, אם אתם סובלים מהרפס מסוגים סימפלקס וזוסטר, תשמחו לגלות שהיא נמצאה יעילה בהתמודדות עם הוירוס הזה ושימו לב ,נשים, פטריית המרפא הזאת מעולה לטיפול בוירוס הפפילומה.

 

טרקי טייל

איך תבחרו את פטריית המרפא הכי טובה עבורכם?

כמו בהרבה תוספים ותרופות טבעיות, הצרכים והיעילות יכולים להשתנות מאדם לאדם בהתאם למצבו הכללי. אנחנו במיקוספרינג ממליצים לוודא שהפטריות גדלו בצורה אורגנית ושתהליך הגידול והעיבוד נעשה בצורה מקצועית וכמובן, להתייעץ באשר למטרה שלשמה אתם רוצים לצרוך את הפטריה.

אנחנו מזמינים אתכם ליצור קשר איתנו קשר, ונשמח להתאים לכם את פטריית המרפא שאתם באמת צריכים.

**הנכתב לעיל מהווה מידע כללי ואין לייחס לו תחליף ליעוץ מקצועי. בכל מקרה של טיפול אנטיבקטריאלי יש לפנות לייעוץ רפואי מתאים.

שתפו את המאמר

Facebook
WhatsApp
Email

מוצרים קשורים

מאמרים קשורים

חנות קורדיספס מוצרי

קורדיספס אבקת קורדיספס + מבט מהיר

אבקת קורדיספס

20 גרם
300.00
אזל מהמלאי קורדיספס גופי פרי קורדיספס + מבט מהיר

גופי פרי קורדיספס

20 גרם
300.00
אזל מהמלאי תמצית קורדיספס תמצית קורדיספס + מבט מהיר

תמצית קורדיספס

30 מ"ל
250.00
אזל מהמלאי תמצית טרקי טייל תמצית טרקי טייל + מבט מהיר

תמצית טרקי טייל

30 מ"ל
250.00
אזל מהמלאי תמצית קורדיספס לבע"ח תמצית קורדיספס לבע”ח + מבט מהיר

תמצית קורדיספס לבע”ח

30 מ"ל
150.00
אזל מהמלאי גופי פרי טרקי טייל גופי פרי טרקי טייל + מבט מהיר

גופי פרי טרקי טייל

30 גרם
250.00
אזל מהמלאי קורדיספס גופי פרי קורדיספס + מבט מהיר

גופי פרי קורדיספס

10 גרם
190.00

צרו קשר