0
hero-empty
her-mobile

מיגרנה – טיפול טבעי בפטריות מרפא

Admin | Mycospring | מאי 29, 2023

כמעט כולם מכירים את ההרגשה של כאב ראש טורדני, הגורם לנו לרוץ ולהיצמד לבקבוק מים, זה קורה לכולנו מדי פעם ולרוב זה עובר די מהר.

אך לא על כאב מהסוג הזה נדבר כאן. מה עושים כאשר מדובר על מיגרנה – כאב טורדני הולך ומתגבר, עד כדי כך שהוא מלווה בבחילות, עייפות ואפילו הקאות? במקרים מסוימים, הסובלים ממיגרנות ממש לא מסוגלים לקום מהמיטה. בעבר רוב האנשים היו רצים לארון התרופות ונוטלים לפחות שני כדורים של משככי כאבים חזקים, רק כדי להיפטר מהכאב הנורא הזה! 

בשנים האחרונות, עם העלאת המודעות לנזקים העלולים להתרחש מנטילת משככי כאבים ועם כניסתם של טיפולים טבעיים לתמונה, אנחנו רואים יותר ויותר אנשים שמחפשים מענה הוליסטי וטבעי לכאבים, החל מטיפולי גוף-נפש, דרך טיפולים נטורופתיים ועד לשימוש בפטריות מרפא.

עיקר המהפך התרחש, אודות למחקרים מדעיים שהוכיחו כי טיפולים טבעיים מקלים ומטפלים בבעיה, מהשורש.  

מיגרנה טיפול טבעי – סוגי טיפולים אפקטיביים 

לשמחתנו, מגוון טיפולים משלימים ואלטרנטיביים יכולים לעזור בהפחתת התדירות של הופעת מיגרנות. 

הנה כמה מהיעילים שבהם:

 1# דיקור סיני 

בני אדם משתמשים בדיקור סיני למיגור כאבים כבר אלפי שנים. מדקר מוסמך דוקר באמצעות מחטים קטנות אזורים אסטרטגיים, בכדי להקל על הכאב ולשחרר את המתח וה”תקיעות” שנאגר בנקודות שונות בגוף על פי תורת הרפואה הסינית. דיקור סיני, בחלק מהמקרים, עשוי להיות יעיל באותה מידה כמו טיפול בתרופות נגד מיגרנות. 

2# עיסוי רפואי 

מלבד היותם מצוינים להרגעת הגוף, עיסויים רפואיים יכולים לטפל ולמנוע את הופעת המיגרנות. במהלך העיסוי המטפל לוחץ ומעסה נקודות שונות בגוף ומסייע בזרימת דם ובשחרור לחץ, שבדרך כלל הוא טריגר להופעת מיגרנה.

3# טיפול נטורופתי

אבחון שורש הבעיה אצל נטורופת יכול לסייע בהפחתת הכאב ובמיגור המיגרנה, נטורופת רוקח תערובת שמנים למריחה ולעיסוי על גבי העור ויסייע באיזון המערכת ההורמונלית באמצעות תזונה מיטיבה ושימוש בתוספים המותאמים אישית לכל מטופל.

4# שימוש בפטריות מרפא 

הרבה אנשים מוצאים את המזור לכאבים באמצעות נטילת תמציות של פטריות מרפא כמו, ריישי, קורדיספס ורעמת האריה. שימוש בפטריות מרפא הוכח כמצוין לטיפול במיגרנות, להפחתת מתח וחרדות ולאיזון המערכת ההורמונלית, ללא תופעות לוואי.  

  • פטריות מרפא להקלה על מיגרנה

במשך אלפי שנים פטריות המרפא היו בשימוש נרחב באזורים מרוחקים, בקרב תרבויות ילידיות במזרח ובאזורים מסוימים באמריקה. 

בעשורים האחרונים פטריות המרפא עברו לקדמת הבמה הרפואית, אחרי שעשרות מחקרים הוכיחו, כי הן יעילות לטיפול והקלה במיגרנה ובשלל מחלות נוספות. הנה שלושת הפטריות שנמצאו יעילות ביותר לטיפול במיגרנה:

  • ריישי – פטריית המרפא היעילה ביותר לטיפול במיגרנות, ריישי, היא משפרת את זרימת הדם, מסייעת בהורדת לחצים וחרדות, מסדירה הפרעות אסמטיות ובעיות בדרכי הנשימה, תומכת בהרפיית השרירים ומקלה מאוד את הסימפטומים של חוסר אנרגיה, מתח תשישות ונדודי שינה.  

  • קורדיספס – פטריית המרפא הזאת מעניקה “בוסט” של אנרגיה ורגיעה לגוף על ידי הגברת ייצור תאי דם אדומים המכילים המוגלובין והעברת חמצן אל הרקמות. קורדיספס מסייעת בהורדת לחץ הדם על ידי הרחבת העורקים והגברת זרימת הדם בגוף. כמו כן, היא יעילה לטיפול ומניעת אנגינה פקטוריס.

  • רעמת האריה- פטריית המרפא, רעמת האריה, או בשמה השני, היריסיום, מסייעת לטיפול במצבים נוירולוגיים העלולים להוביל למחלות שונות כמו גם למיגרנות. היא ממריצה את פעילות הסינתזות במוח המסייעות לפעילות קוגניטיבית תקינה. כמו כן, היא תומכת בתפקוד תקין של מערכת הלב וכלי הדם, הורדת כולסטרול ולחץ דם ומסייעת בחיזוק מערכת העצבים. 

מחקרים על טיפול טבעי במיגרנה

מחקר חדש שנערך באוניברסיטת מובילה בארצות הברית הוכיח כי שימוש בפטריות מרפא סייעו בטיפול באנשים הסובלים ממיגרנה נקודתית וכרונית.

עשרה משתתפים במחקר ניהלו יומן מיגרנות לאורך המחקר, תשעה מתוך עשרה משתתפים דיווחו על הקלה בכאבי הראש כבר לאחר שבוע. שמונה מתוך עשרת המשתתפים דיווחו שלא חוו כאבי ראש כלל אחרי שלושה חודשים בלבד. 

אף אחד מהמשתתפים לא דיווח על תופעות לוואי. 

(Soo, T. S. (1996). Effective dosage of the extract of Ganoderma lucidum in the treatment of various ailments)

כמה מילים לסיכום 

אם גם אתם סובלים מדי פעם או באופן קבוע ממיגרנות והתפקוד היום יומי שלכם נפגע, כדאי שתדעו – זאת לא גזירת גורל ואתם לא חייבים להיות כבולים לתרופות מערביות. נטילת כמוסות המבוססות על פטריית המרפא ריישי יכולה לסייע לכם להיפטר מכאבי הראש, להפחית את הלחץ ולהנות משגרת חיים נטולת כאבים.

אנחנו מזמינים אתכם להתייעץ עם אחד מאנשי המקצוע שלנו במיקוספרינג, כדי להתאים עבורכם את פטריית המרפא שתסייע לכם לחזור לשגרה בריאה. 

**הנכתב לעיל מהווה מידע כללי ואין לייחס לו תחליף ליעוץ מקצועי. בכל מקרה של מיגרנה יש לפנות לייעוץ רפואי מתאים.

שתפו את המאמר

Facebook
WhatsApp
Email

מוצרים קשורים

מאמרים קשורים

חנות ריישי מוצרי

אזל מהמלאי תמצית ריישי תמצית ריישי + מבט מהיר

תמצית ריישי

30 מ"ל
250.00

צרו קשר