0
hero-empty
her-mobile

השפעת פטריות מרפא על המוח ומערכת העצבים

Mycospring | Mycospring | דצמבר 7, 2022

מערכת העצבים בגוף האדם היא מערכת מסועפת ומורכבת מאד. מערכת העצבים לוקחת חלק בתהליכים רבים בגוף שלנו ויש לה תפקיד מרכזי בהעברת מסרים מהמוח לשאר הגוף. 

כדי שנמשיך לתפקד לאורך זמן יש חשיבות רבה בשמירה על תפקוד המוח. המוח הוא “המפקד” של כל הגוף שלנו ולכן חשוב שהוא יישאר חיוני בעיקר בגילאים מבוגרים. 

במהלך השנים התפרסמו מחקרים רבים על הפוטנציאל העצום של פטריות מרפא בשמירה על בריאות המוח לתפקוד תקין של מערכת העצבים.

השפעת פטריות מרפא על המוח ומערכת העצבים

איך ניתן לשמור על תפקוד המוח ומערכת העצבים בעזרת פטריות מרפא?

איזון לחץ ומתח

כיום, כמעט כולנו סובלים מתסמינים של מתח ולחץ. השגרה הלוחצת שלנו יכולה לגרום לתופעות פיזיות שונות. הקשר בין סטרס ומתח למצבים בריאותיים שונים נחקרו במהלך השנים וגילו השפעה ישירה על מערכות שונות בגוף שלנו ותסמינים רבים כמו: שינויי מצבי רוח, דיכאון, השמנה, מחלות לב, יתר לחץ דם, סכרת ועוד.

פטריית ריישי היא פטריה אשר ידועה בסיוע בהתמודדות עם תחושות לחץ ומתח. היא מקלה על תסמינים של כאבי ראש, מיגרנות, קושי בשינה, הקלה על התקפים אפילפטיים ועוד. ההשפעה שלה היא ישירה ולמזלנו היא אינה ממכרת. פטריית ריישי מגנה על הגוף מפני השפעות המתח והלחץ, מחזקת את מערכת הלב וגורמת לאיזון במדדי לחץ הדם.

בכל הקשור למוח שלנו, פטריית ההירסיום יכולה להוות תוסף מעולה. פטריה זו משפרת ומאזנת את התפקודים המוחיים והיא בעלת יכולות הגנה על מערכת העצבים שלנו.

פטריית היריסיום הגדלה במעבדה

השימוש בפטריות מרפא אינו תחליף לטיפול במצבי מתח ולחץ ונדרש איזון בין טיפול פנימי נפשי לבין שילוב של תוספים שיכולים לעזור לנו כמו פטריות מרפא.

שיפור זיכרון וריכוז

תהליך ההזדקנות הוא תהליך טבעי ואינו ניתן לעצירה. ככל שאנחנו מתבגרים ישנה ירידה בזיכרון, ברמת הריכוז שלנו ובמדדים קוגנטיביים אחרים אשר משפיעים עלינו רבות.

בשנת 2019, נערך מחקר בסינגפור אשר בחן את השפעת השימוש בפטריות מרפא על התפתחות דמנציה. במחקר השתתפו 600 נחקרים בגילאי 60 ומעלה. המחקר נערך 6 שנים ובדק התפתחות של דמנציה כאשר צורכים ברמה שבועית פטריות מרפא שונות. המסקנה מהמחקר הייתה שצריכה של 150 גרם פטריות מרפא צמצמו את הסיכויים להתפתחות דמנציה ב-50%!

זהו נתון שיש להתייחס אליו בכובד ראש.

באיזו פטריה כדאי להשתמש למטרה זו? פטריית ההיריסיום.

פטרייה זו נחקרת כבר שנים רבות בכל הקשור לתרומתה לבריאות המוח שלנו. הפטרייה התגלתה כמעלה את רמת החומרים במערכת העצבים האחראים על פעילות מוחית תקינה, איזון מוליכים עצביים, הפעלת מנגנוני שיקום ותיקון ועוד.

במהלך השנים התבצעו עוד מחקרים רבים הבוחנים את ההשפעה של פטריות מרפא על מערכת העצבים ועל בריאות המוח בגוף האדם. כולם הגיעו למסקנות דומות וחיוביות מאד. מחקרים נוספים בחנו את ההשפעה הישירה של שימוש בפטריות מרפא על חולים בדמנציה בפועל. התוצאות היו מרהיבות. רבים מהמטופלים הראו תסמיני שיפור ביכולת הדיבור, הזיכרון, הבנת הנשמע, יכולות תקשורת ועוד. 

חשוב לדעת: כחודש לאחר סיום המחקרים וסיום השימוש בפטריות המרפא, המדדים החלו להידרדר בשנית.
המסקנה המובהקת היא ששימוש קבוע בפטריות מרפא הוא הכרחי, במיוחד למי שיודע על מצב גנטי משפחתי של דמנציה, מחלות זיכרון ועוד. 

**הנכתב לעיל מהווה מידע כללי ואין לייחס לו תחליף ליעוץ מקצועי. בכל מקרה יש לפנות לייעוץ נוירולוגי רפואי מתאים.

שתפו את המאמר

Facebook
WhatsApp
Email

מוצרים קשורים

חנות היריסיום מוצרי

אזל מהמלאי תמצית היריסיום + מבט מהיר

תמצית היריסיום

30 מ"ל
250.00
אזל מהמלאי אבקת פטריות היריסיום אבקת פטריות היריסיום + מבט מהיר

אבקת פטריות היריסיום

30 גרם
250.00

צרו קשר