0
hero-empty
her-mobile

האם לפטריית קורדיספס יש תופעות לוואי?

Admin | Mycospring | ינואר 17, 2023

פטריית קורדיספס היא פטריית מרפא בעלת סגולות רפואיות רבות, המשמשת כבר אלפי שנים את הרפואה הסינית המסורתית. היתרונות הפוטנציאליים שלה מרשימים, אך נותרה שאלה חשובה אחת: האם לפטריית הקורדיספס יש תופעות לוואי? התשובה היא כן, אבל מדובר בתופעות קלות וזניחות למדי. 

חשוב להבין ולזכור, כי בני האדם שונים זה מזה במצב הפיזי, הנפשי והמנטלי שלהם ועל כן תגובת הגוף והנפש תהיה שונה מאדם לאדם בצריכת פטריות מרפא שונות. חשוב לדעת, כי פטריות מרפא הן מאוד בטוחות לשימוש וטווח הפעולה שלהן רחב. 

אילו תופעות לוואי עלולות להופיע בצריכה של פטריית קורדיספס?

בסך הכל, פטריית קורדיספס היא תוסף רפואי בטוח ויעיל כאשר היא נלקחת במינונים המומלצים. עם זאת, חשוב להיות מודעים לתופעות הלוואי האפשריות לפני צריכת הפטריה. הסיכויים לחוות תופעות אלו נמוכים יחסית – כך שאין באמת צורך לדאוג.

תופעות הלוואי השכיחות יכולות להיות:

-חוסר נוחות בקיבה

-בחילה

-כאב ראש

-סחרחורת

-שלשול

-פריחה או גירוד

-כאבי שרירים

תופעות לוואי פחות שכיחות של פטריות קורדיספס עשויות להיות:

-שינויים בלחץ הדם

-חרדה ועצבנות

-תיאבון מופחת

-עייפות

-נדודי שינה

מה לעשות אם אחת מתופעות הלוואי מופיעות לאחר צריכת פטריית קורדיספס?

אם אתם חווים אחד מהתסמינים שהזכרנו למעלה לאחר צריכת הקורדיספס, הפסיקו את הצריכה שלהם והתייעצו עם הרופא/ה או המטפל/ת שלכם. הוא או היא יכולים לעזור לקבוע אם התוסף מתאים לכם ואם יש צורך לטפל בתופעות לוואי שאתם חווים או לתת להן לחלוף.


מהם היתרונות של פטריית קורדיספס?

קורדיספס היא פטרייה בעלת יתרונות בריאותיים אדירים. הפטריה יכולה להגביר את רמות האנרגיה, לשפר את בריאות הלב וכלי הדם ולהגן מפני מחלות נפוצות כמו שפעת והצטננות. מחקרים מצביעים גם על כך שהיא עשויה להועיל לאנשים עם סרטן, HIV/איידס, מחלת אלצהיימר ומחלות קשות אחרות. בנוסף, פטריה זו יכולה לסייע בחיזוק מערכת החיסון שלנו.

כפי שאתם יכול להבין, היתרונות של נטילת הקורדיספס עולים בהרבה על כל תופעות לוואי אפשריות. אז אם אתם מחפשים דרך טבעית לשפר את הבריאות והחיוניות שלכם, כדאי שתשקלו את פטריה זו.

האם צריך מרשם רופא?

לא, לא צריך מרשם רופא כדי לרכוש פטריות קורדיספס. עם זאת, תמיד עדיף להתייעץ עם רופא / מטפל מוסמך לפני נטילת תוסף חדש, במיוחד אם יש קיים מצב בריאותי רגיש או אם אתם נוטלים תרופות נוספות. הרופא שלכם יכול לייעץ על המינון הטוב ביותר עבור הצרכים האישיים שלכם ולוודא שפטריית קורדיספס לא תיצור אינטראקציה עם תרופות או תוספי מזון אחרים שאתה נוטלים. 

איפה אפשר לרכוש פטריות קורדיספס?

תוספי פטריות מרפא ניתן למצוא ברוב חנויות הטבע וכמובן שכיום גם ניתן לרכוש אונליין באתרים של חברות מוסמכות. למשל באתר שלנו, Mycospring,  ניתן לרכוש את פטריית הקורדיספס במגוון צורות, בהתאם לצורך שלך. כשאתם מתכוונים לרכוש את הפטריה, חפשו מוצרים עם המרכיבים האיכותיים ביותר. פטריית קורדיספס זמינה בצורות רבות, כולל קפסולות, אבקות, תה ותמיסות. מוזמנים לבדוק את מוצרי הקורדיספס שלנו באתר.

מקווים שהצלחנו לעשות לכם סדר!
אתם מוזמנים להתייעץ עם צוות המומחים שלנו בכל רגע.

**הנכתב לעיל מהווה מידע כללי ואין לייחס לו תחליף ליעוץ מקצועי. בכל מקרה, יש לפנות לייעוץ רפואי מתאים.

שתפו את המאמר

Facebook
WhatsApp
Email

מוצרים קשורים

צרו קשר