0
hero-empty
her-mobile

דרכי צריכה של פטריית קורדיספס

Admin | Mycospring | ינואר 4, 2023

פטריית הקורדיספס, היא פטריית מרפא המשמשת מרפאים ברפואה הסינית המסורתית במשך מאות שנים. פטריה זו הפכה ליותר ויותר פופולרית בשנים האחרונות בשל היתרונות הבריאותיים שלה. בשנים האחרונות, מספר האנשים הצורכים את פטריית הקורדיספס למטרות רפואיות שונות הולך וגדל בעקבות כניסתה לתודעה הציבורית הרחבה. למוצרי הקורדיספס השונים – אם באבקה, גופי פרי מיובשים או תמצית, עלול להיות טעם שלוקח קצת זמן להתרגל אליו. ההעדפה לדרך בה נרצה לצרוך את פטריית הקורדיספס, היא אינדיבידואלית ומשתנה מאדם לאדם. 

אחד שירגיש כי לגופי הפרי בחליטת קורדיספס יש טעם דומיננטי מדי ויעדיף לצרוך את הקורדיספס באבקה או לחילופין יעדיף לצרוך את המיצוי – בצורה זריזה וישירה לחלל הפה, מבלי לשתות כוס תה שלמה. 

כך או כך, ריכזנו לכם המלצות כיצד מומלץ וכיצד ניתן לצרוך את מוצרי הקורדיספס של מיקוספרינג – כל אחד עפ”י העדפותיו. 

ראשית נדגיש את העובדה כי מומלץ מאוד לצרוך את הקורדיספס (את מוצרי האבקה וגופי הפרי) לאחר חליטה במים רותחים במשך 3-5 דקות. החליטה במים רותחים, גורמים לפתיחה של החומרים הפעילים וכך המשקה הופך ליעיל יותר ולבעל השפעה גבוהה יותר על הגוף שלנו. 

יחד עם זאת, אנחנו מבינים כי עבור חלקכם שתיית התה עלולה להיות מייגעת, בעקבות הטעם ה”פטרייתי” או המיובש של המוצר.

הנה כמה רעיונות לצריכה של פטריית קורדיספס:

1. הדרך המסורתית עם טוויסט מרענן: אל החליטה רגילה (תה) של האבקה או חליטה מגופי הפרי של הקורדיספס, תוכלו להוסיף מוסיף טעם / מרענן כמו טיפות / פלח לימון, חתיכת ג’ינג’ר, נענע, קינמון, דבש או כל תיון בכל טעם שתרצו. כך גם תרוויחו את אופן הצריכה המסורתית של קורדיספס וגם את ההנאה בשתיית תה כפי שאתם אוהבים. 

2. שייק / מיץ: אם האפשרות הראשונה עדיין פחות מדברת אליכם, תוכלו להוסיף את חליטת הקורדיספס (שהכנתם מבעוד מועד) לשייק / למיץ הקר. כפי שהדגשנו קודם, חשוב מאוד לחלוט את האבקה או גופי הפרי במים רותחים. לאחר שביצעתם את החליטה, אין זה משנה איך או באיזו צורה אתם צורכים אותה. (מומלץ כמובן לקרר אותה לטמפרטורת החדר לפני ההוספה למיץ קר). 

3. הוספת הקורדיספס לתבשיל: באותה דרך, ניתן להוסיף את חליטת הקורדיספס (שהכנתם מבעוד מועד) לכל תבשיל או למרק. אולי תכינו מרק פטריות ? כך בטוח זה לא ישנה את הטעם ☺ 

4. שוט קורדיספס: תוכלו להכין את החליטה, אך מלאו בכוס כמות קטנה של מים (עם אותו מינון מומלץ) אותה ניתן לשתות בשלוק אחד. מומלץ כמובן לחכות עד להתקררות החליטה. 

5. מיצוי קורדיספס: אם בכל זאת אתם טיפוסים שלא כל כך אוהבים פטריות, ומעדיפים את הדרך הזריזה, תמיד תוכלו לצרוך את מיצוי הקורדיספס . המיצוי בעל אותם חומרים פעילים ותועלות לגוף ולנפש. יחד עם זאת, אנחנו מאמינים כי מיצוי הקורדיספס הינו טיפול לטווח קצר עם השפעה מיידית על הגוף. הוא מומלץ יותר לצריכה לפני מצבים המצריכים אנרגיה / ריכוז כמו ספורט, למידה למבחנים, מצבים אחרים המצריכים חיוניות וערנות. 

דרכי צריכה של פטריית קורדיספס – חשוב לדעת!

איננו ממליצים לצרוך את הקורדיספס בסמיכות לשתית קפה / כל משקה בעל קפאין. נסו לפתוח פער של לפחות חצי שעה עד לשתיית כוס הקפה הראשונה שלכם. 

פטריית הקורדיספס היא אחת מפטריות המרפא הורסטליות שקיימות, וניתן לצרוך אותה במגוון דרכים. החל מחליטת תה, דרך שייקים, מיצים ותבשילים. קורדיספס מציעה יתרונות בריאותיים רבים שהופכים אותו לבחירה אידיאלית עבור אלה המעוניינים להגביר את רמות האנרגיה שלהם. בנוסף, לשפר את תפקוד המערכת החיסונית ולשפר את הבריאות הכללית. חברת מיקוספרינג עוסקת בגידול ופיתוח של מוצרים העשויים מסוגי פטריות מרפא נוספים כמו: ריישי, הירסיום, טרקי טייל ועוד. 

שתפו את המאמר

Facebook
WhatsApp
Email

מוצרים קשורים

מאמרים קשורים

צרו קשר